Spara tid till annat!
Spara tid till annat!
Spara tid till annat!
Vill ni spara tid och pengar men vill inte att det ska drabba kvaliteten. Inga arbeten är för stora eller för små vi gör det lilla extra för att er vardag ska flyta på så att ni kan fokusera på det ni är bäst på
Villkor
Betalningsvillkor
Vi debiterar våra tjänster mot månatlig faktura med minst 10 dagars betalningsvillkor.
Observera att vi som standard skickar fakturan till din, vid bokningstillfället angivna, email. Önskar du hellre få en pappersfaktura går det givetvis bra, men notera att vi då tar ut en fakturaavgift på 25 kr/ utskickad faktura.
Vid försenad eller utebliven betalning faktureras en påminnelseavgift på 60 kr samt 8 % i dröjsmålsränta.
Avbeställningspolicy
Vi behöver bli informerade om önskad avbokning senast 3 dagar (72 timmar) inför planerad städning. Sen avbokning debiteras med minst 2 timmar av det planerade arbetets timkostnad (efter RUT) eller 30 % av totalbeloppet.
Detta är ett nödvändigt ont för att vi ska klara av att betala vår personal skälig lön i enlighet med vad vi tror på och utlovar oss att vara: Ett städbolag med bra personalvillkor. Vi hoppas och tror att våra kunder förstår varför detta är viktigt.
Avbokningen ska ske skriftligen via mail till info@sysslapyssla.se
Nöjdhetsgaranti
Är du inte nöjd? Kontakta oss direkt så lovar vi att göra vårt bästa för att vi ska förtjäna din tillit igen. För oss är du kärnan i vår verksamhet.
Skriv till oss på: info@sysslapyssla.se